Besök

2011-08-07 22:19:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft Amelie & barnen på besök :) Det va ett tag sen vi sågs nu och hennes "lille" bebis, var inte så liten längre. Ja han va typ i samma size som Linus & då är ju Linus ändå 4 månader äldre, fast sen är han ju inte så stor som en 10 månaders bebis ska vara heller iof, så man ska ju inte jämföra, fast det blir lite att man gör det ändå. Han kanske inte är lika stor som en 10 månaders, men han är lika långt i utvecklingen som han ska =) Mammas fina kille ! =)

Dock har det vart VÄLDIGT mammigt idag. Knappt så han velat vara hos Jörgen :/ han har verkligen gallskrikit för att få komma till mig. Så verkar som något tyngt han idag. Sen fick vi kaffe besök av Kristina & Juhani . Då var William ute med Jörgen på lekplatsen och "rastade" av sig lite. Linus var i sitt esse, och spelade verkligen pajas, tokunge! :) Hihi. Nu ikväll blev det en tur till Sibylla med Kristina, Juhani & Sara. Barnen hade lite svårt att somna när de var folk här, det fanns inte riktigt i deras planer. Men när jag kom hem så sussade dom sött iaf :)

Om en stund ska jag också gå och lägga mig, så jag orkar med morgondagen med ! :) Får se vad som händer & sker =)

 

Jag & Skruttas - tidigare idag! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback