Bröllop

2011-08-21 12:16:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår var det Kristina & Juhani's bröllop som stog på schemat ! Va tvungen att ta mig ner till Överby på förmiddagen för att köpa en bröllopspresent som jag inte hunnit med under veckan. Sen va det bara att börja göra sig iordning hemma för att komma i tid till bröllopet . Som tur va gick det ganska så fort ;) Bröllopet började kl 15 och både Kristina & Juhani var jätte vackra ! :) Sen bar det av till deras Bröllopsfest, det bjöds på smörgåstårta & bröllopstårta , samt alkohol för dom som ville ha det. Jag drack en välkomstdrink & en cider sen satte feberfrossan in :/ Visst jag va förkyld o så innan men att det skulle bli så trodde jag inte . Så vid 21 va jag hemma igen.

Då va William fortfarande vaken . Så vi myste lite i soffan innan jag tog med mig han till sängen så gick vi o la oss. Klev upp vid 10 idag. Mamma var snäll och tog barnen. Och nu är dom ute o leker lite, så jag ligger här i soffan och tar det lugnt, väntar på att Jörgen ska komma hem . Har ju inte sett han sen i fredags så det börjar kännas lite tomt utan honom nu, dock är han sjuk han med :/ Inte fullt lika kul kanske, två trötta, sjuka föräldrar . Ser hellre att man är sjuk i omgångar än att båda är sjuka samtidigt. Men så är det ju ibland ;)

Nej nu tror jag att jag ska lägga mig igen .

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback