Det va du & jag mot världen ♥

2011-08-31 22:12:25 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ja dagen har snart passerat .. en dag mindre med Rocky :/ En dag närmare den hemska dagen! Sitter hela tiden och intalar mig själv att det är bäst så här, det är bäst för HONOM . Så han slipper lida, han slipper ha ont . Men jag gråter dagarna i ända. Gråter efter honom, efter saknaden som kommer bli efter honom. Det är jobbigt så jävla jobbigt. Känner att jag nästan får en ångest attack när jag tänker på de för mkt. Men hur låter man bli att tänka på det? Vet inte vad jag ska göra med alla känslor som är i min kropp .

Jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden för att inte tänka, ha tankarna på annat håll . Så idag när William var på dagis så myste jag och Linus hemma hela dagen, vi gosade, lekte på rummet, kollade på TV, han åt gröt och sen sov han en liten stund, sen va det dags att hämta brorsan på dagis. Då knallade vi hem till Anna, Alexander & plutt Dante :) Båda barnen lekte och hade skoj, Linus va speedad ^^ Haha! Han älskade Annas akvarium med alla olika fiskar :)

Sen har det inte hänt så mkt mer . Linus har ätit mat, med lite tvång från min sida. Sen har jag mest suttit och tänkt, tänkt, tänkt . Så snälla pappa, ta hand om min ögonsten i himlen åt mig nu ♥

 

another time, another place we'll meet again . ♥


Kommentarer
Postat av: Marina

jättefint skrivet Marie<3 får tårar i ögonen ja med för vet precis hur du har de nu<3 din pappa kommer absolut ta hand om din älskade vovve<3 kram från mig

2011-08-31 @ 22:55:49
Postat av: Anonym

Passa på att umgås med rocky så mkt du kan nu då!

2011-09-01 @ 15:09:29
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

gu så fin bild på er <3

förstår verkligen att du vill va me han så mycket som möjligt

2011-09-03 @ 20:29:45
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback