Fredag - 110826

2011-08-26 07:13:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon :) Sovit gott? Njae, eller jo fram till 4 när Linus vaknade och åt, för att sen somna om igen och vakna vid 6. Ville inte gå upp då! Hade gärna legat kvar en stund till men nepp! Så nu sitter jag här och dricker en kopp te och har precis betalat månadens räkningar, skönt att ha det gjort så slipper man tänka på det . Alltid lika kul varje månad ;) NOT! men men .

Idag blir det en sväng till Överby för att kika o se om man kan hitta nåt att ha på sig tills imorn, för det är nämligen så att jag ska ut med mina tjejkompisar & dansa :) Så det kan ju vara trevligt att ha nåt kul att ha på sig ;) Hehe! Sen ska vi även ha kalas imorn för släkten, så de blir fullt med folk här . Men William tycker det ska bli kul, så jag får väl glädjas med honom! Själv är jag inte så mkt för kalas egentligen men det är jag det! Alla kan ju inte vara som mig, och tur är väl de :-P

Annars blir nog dagen rätt lugn :) En mysfredag! Jörgen är för en gångs skull hemma ikväll, det hör ju inte riktigt till vanligheten . Så jag får väl passa på att njuta & imorn är det han som sitter hemma själv med huliganerna :P

Kommentarer
Postat av: Martina

låter som ni haft en mysig dag:)

2011-08-26 @ 21:51:20
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback