Onsdag - 110810

2011-08-10 09:58:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon :)
Igår hade vi besök av Lina & Melanie, Linus och hon lekte jätte fint tillsammans även om hon lev lite knäckt varje gång han ville känna på henne :P Hahah . Va jätte trevligt att ha dom här, William var inte så värst social han satt i vårat sovrum & kollade på film. ;) Igår somnade båda barnen i tid utan massa tjaffs & bråk för en gångs skull.

Två gånger inatt har Linus vaknat :/ Lovar att det är enbart för att jag berättade för Lina att han sover bra på natten nu, tji fick jag . Vid 5 sparkade jag upp Jörgen så han fick gå upp och jag lägga mig, och nu ligger han och sover en stund . Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, har inga planer iaf . :)

Just nu kollar William på film & Linus pillar med sina leksaker. :)
Har dessutom sett att Linus håller på att få två tänder till, det är framtänderna där uppe, supersött ! :)


Kommentarer
Postat av: Martina

låter som en mysig dag:)

åhh bilar filmen vill jag också gå och se, verkar vara riktigt bra.



åhh mså tänder de kan inte vara därför han sover lite dåligt inatt? hoppas han sover bättre denna natt



Hoppas allt är bra med er

kram

2011-08-10 @ 22:41:27
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback