Rubrik ?

2011-08-29 20:43:01 Dagboken
» Kommentarer(0) «


I förmiddags åkte jag & Linus hem till Elina ♥ för en liten kaffedate! Jätte härligt att träffa henne efter deras lilla semesterresa :) Inte alls avis över hur brun hon var!! Nejdå, jag trivs som albinovit :-P Vid 14 skulle jag hämta William på dagis och sen åkte vi tillbaka till Elina en stund, innan vi begav oss hemåt för att fixa lite middag . Sägs ju att man behöver äta ^^ Haha!

Jörgen hade redan hunnit åka till jobbet när vi kom hem =/ Tråkigt! Men iaf, lite middag blev det - korvstroganoff blev även över en matlåda, så vi har imorgon också om jag inte känner mig sugen på att laga mat . Efter middagen så var det dags att påbörja nattningen för då hade klockan hunnit bli "läggdags" ;) Ja, det blev en sen middag idag, så går det ibland .

Så nu sitter jag här . Har plockat i diskmaskinen, plockat upp alla leksaker i vardagsrummet, skulle behövt plocka inne på pojkarnas rum med, men det blir ju svårt eftersom Linus sover nu. William sover inne hos mig. Jag vill inte sova själv inatt så han får ligga kvar :-P

Nej, nu ska jag njuta av egentiden medans barnen sover! :)

 

 

Linus & Nicole leker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback