Sol & Bad

2011-08-04 19:03:57 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag blev det en liten spontantrip till badhuset med alla huliganer dvs William, Linus, Iszabella & Nicole & givetvis Elina & David . Alla barnen älskade det :) Kul o se dom springa runt o härja, då njuter man som förälder när man ser dom ha så skoj. Tyvärr brände sig Linus på ryggen & överarmarna och då hade jag ändå smörjt in honom med solskyddsfaktor 50 men tack o lov verkar han inte ha ont av det, smörjde in han med lotion när vi kom hem och nu sover han efter dagens bravader. Han va dödstrött..

Även William har däckat här i soffan brevid mig. Men inte så konstigt så som han hållt igång. Satt redan på bussen och sa att han va jätte trött och ville hem och sova. Mina fina skruttisar ♥ Älskar er mer än livet! Vet inte vad jag skulle göra utan er? Tråkigt hade ju livet varit minst sagt, den saker är ju rätt klar. Även om ni kan driva mig till vansinne ibland, så är ni det bästa som har hänt mig och skulle inte byta bort föräldralivet mot något!

Imorgon ska vi ha en kul dag jag & William! På förmiddagen tar vi bussen till Göteborg för att möta upp Morbror Hasse & sen blir det Bio för hela slanten, vi ska på premiären av Bilar 2! Som William längtat, ända sen trailern kom ut i typ April så har han tjatat om den här filmen så det ska bli riktigt kul, en heldag tillsammans med bara mamma! Linus ska vara hemma med Jörgen tills han ska börja jobba & sen ska Sara & Toni passa honom! :) Kommer nog gå superbra tror jag, då kan han ju busa med Nicolina =)


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Härliga sommar bilder...Hoppas att sommaren inte är slut än.Ha en skön natt sömn,..kram kram

2011-08-14 @ 22:17:47
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback