Lördag 3/12

2011-12-03 20:48:33 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hejsan! :)
Haft en kass natt återigen, men trots de kände jag mig ändå ganska pigg när jag gick upp imorse, försökte sova en stund efter barnen vaknat, men det gick inge vidare så det va lika bra att gå upp. Idag har vi haft en mysig lördag tillsammans hela familjen ♥ BUS har stått på planeringen idag, bus i mängder. Var även över en sväng hos Sara med William så han och Nicolina fick leka lite.

Jörgen har vart iväg och hjälp sin bror en sväng med. Sen blev det middag här i huset, Jörgens föräldrar kom förbi och åt med oss. Stekt torsk, potatis & äggsås! Linus åt mängder. Blev riktigt paff när han vräkte i sig så mycket. Det är så skönt att de här med maten har släppt nu och han äter i stort sett allt vi erbjuder. Så skönt får jag lov att säga =) Det där med maten har ju alltid varit ett litet orosmoment, men nu känns det inte som om man behöver oroa sig lika mycket längre :)

Barnen har somnat för en liten stund sen. Linus var helt speedad innan läggdags. Och William slocknade efter att han hade ätit sitt lördagsgodis. Så nu ska jag sätta mig i soffan med min älskade man och bara njuta av att vi kan vara tillsammans ♥ Bara rå om varandra och bara vara!


Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas du får bättre sömn inatt, kram

2011-12-03 @ 22:11:33
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback