Söndag 4/12

2011-12-04 22:16:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll :)
Mysig söndag har vi haft hela familjen. I förmiddags var vi nere i stan på julmarknad, köpte lite knäck men gick mest o kikade . Sen åkte vi hem till Jörgens föräldrar. Dom hade precis gjort en julskinka, så jag var ju tvungen att premiärsmaka . =) Mums var det. Riktigt längtar efter julbordet nu..

När vi kom hem satte jag igång en maskin tvätt och Jörgen gick ut och bytte däck på bilen, bättre sent än aldrig. Lyxade till det med lite pizza till kvällsmat efter att huliganerna somnat. Linus hade lite feber innan han la sig, så jag gav han en skvätt alvedon, hoppas han kan sova gott inatt, annars får det väl bli en vaken natt för min del. Tycker alltid lillstackarn är sjuk :/ Dumma baciller!!

Men annars har vi haft en mysig andra advent ♥
Imorn är det dagisdags för William igen.. Inte långt kvar nu, 3v på dagis sen väntar en härlig julledighet för vår del, och sen i januari ska båda barnen gå på dagis . =/ Jag vill inte sätta min lillprins på dagis, de är så tydligt att mammaledigheten är över då. Jag hade gärna gått hemma med honom i 6 månader till :/ Men vad ska man göra? Dom växer upp alldeles för fort, ALLDELES för fort! :(

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback