Svar till anonym

2011-12-17 16:10:44 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag vet mycket väl att det är tufft att plugga på distans. Förra terminen jag läste så läste jag Psykologi A, medicinsk grundkurs, vård & omsorg samt Etik & livsfrågor. Så jag vet att det krävs mycket från mig. Men vad ska man göra om man vill ha en utbildning, jo bita i det sura äpplet & ta tjuren vid hornen!

Klarade jag det förra gången, ska jag nog fixa detta med. Hinner jag inte med allt under tiden barnen är på dagis, då får jag väl helt enkelt sätta mig på kvällen när dom har somnat.


Kommentarer
Postat av: nalle333

Måste bara flika in i denna "diskussionen". Jag har pluggat distans i 3,5 år och jag om någon vet hur det är. Exempelvis är planering och prioritering är A och O.



Kan jag kan väl Marie?!

-hejja hejja-

You go girl ;)

2011-12-17 @ 22:43:25
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Anonym

har läst kurser både distans och på schema i Trollhättan med en liten hemma. Det är nästan lättare på distans då man kan ta sig tiden precis när tiden finns...tror inte du behöver oroa dig...

2011-12-18 @ 10:24:09
Postat av: Malin

Klart du kommer fixa plugga distans.

Jag är ensamstående och pluggar heltid med en son som ligger väldigt mycket på sjukhus. Fixar jag detta fixar du också det :)

2011-12-18 @ 14:15:14
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback