Tisdag - 20/12

2011-12-20 08:17:04 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag är lillskruttas 14 månader ♥
Tänk va fort det går. William är snart 4,5 år & Linus redan 14 månader, vart tar tiden vägen? Känns som om jag inte riktigt hinner med :/ Dom blir stora alldeles för fort. Linus utvecklas massor, kommer mer och mer ord hela tiden nu säger han: Mamma, pappa, titta, där, borta, attjo, hej, hejdå. Ja, allt går i en rasande fart, dessutom är han en riktig klätterapa, men han börjar bli säkrare i soffan nu, och man kan låta han sitta där. Givetvis måste man ha koll, men han börjar lära sig =)

Suttit och fixat med CSN lånet nu på morse, så jag får lite pengar nästa termin. Och det va inga problem där inte ;) Snart ska vi klä på oss och gå och lämna William på dagis, och sen blir det en promenad till Överby med lillemannen och fika med Lina :) Ska kolla efter en grej med ^^ .

Men nu är det bäst att sätta fart på barnen så vi kommer iväg idag . =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst går det fort! Jag hänger knappt med.. Känns inte alls som jag var gravid för 9mån sen :)

2011-12-21 @ 01:26:31
URL: http://www.nattstad.se/anywaymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback