Tråååååkdag!

2011-12-09 13:36:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Åh vad less jag är på detta väder. Och jävligt less på att sitta hemma. Vi har vart hemma hela veckan lång och knappt kommit utanför dörren. Det känns vill jag lova, jag har noll energi just nu. Men helgen lär väl bli likadan om vädret ska vara så här :( jag känner mig inte direkt sugen på att gå ut med barnen i en storm när regnet öser ner. Och nu är den fina snön i stort sett borta :(

Inatt har William sovit inne hos oss, så jag har knappt fått nån sömn eftersom han knör så i sömnen, men kunde sova en stund på morgonen tack o lov. Nu har jag dessutom dragit på mig en förkylning, som om inte resten vore nog liksom? I guess not.. Håller på med tvätten just nu, och Jörgen ligger och sover innan han ska börja jobba. Är hans jobbhelg så det blir ensamt här :/

Nej dags att medicinera Linus nu!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

ja vi kommer gärna om vädret tillåter =) så vi inte blåser bort på vägen dit ;)



hoppas ni kryar på er så vi kan ses me

Kram

2011-12-09 @ 15:24:55
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Bella

tja faster=)bella här va! va händish yo.

varför du inte ringa? eller maila mig?

sjyst bloggish du har

2011-12-09 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback