Tredje Advent

2011-12-11 23:21:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tredje advent redan :)
Så har denna helgen och passerat förbi, och imorgon startar en ny vecka. Jag ser riktigt fram emot att få traska till dagis. Efter att ha suttit instängd i en lägenhet i över en vecka med sjuka barn så ser jag fram emot att få komma ut i friska luften :) Helgen har inte bestått av mycket skoj . Ja inget märkvärdigt iaf. Igår var Jörgen på julbord med sitt jobb, jag skulle ha myskväll med William men han somnade ifrån den innan den ens börjat :/

Så frågade jag han imorse, Va filmen bra som vi såg?
"eeh .. ja, vilken va de vi såg nu igen?" Haha, han ville väl inte riktigt erkänna att han somnade eller inte kommer ihåg :P Sötkorv! Idag har vi inte gjort nåt, grejjat hemma. Jörgen har rensat avloppet i köket eftersom vi fick stopp där igår, massa fettavlagringar som gjorde stoppet, skönt att ha det åtgärdat iaf så man kan använda vattnet som man vill, utan att det blir översvämning. ;)

Snart dags att knyta sig, imorn är det dagis för William och sen blir det frulle med Lina :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback