Barnloppis

2011-02-05 08:08:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vart uppe sen 06 idag *gäsp* När Linus somnade igen vid halv 7, jo då vaknade William. Men jag var ju ändå vaken så de gjorde inte så mycket. Kände mig inte sådär supertrött heller. =) Skönt! Så vi gick upp och satte på TVen, och väntade på att lillebror skulle vakna, vilket han gjorde efter en liten stund. Och då passade jag på att ta en snabbdusch. Det går i ultrarapid när båda barnen är vakna.. hehe!

Nu sitter William och äter frukost . Ska nog ta mig nåt att äta jag med. För vid 10 ska vi åka till Vänersborg och möta upp Åsa & Thea för att kolla in Barnloppisen :) Min plånbok är rätt så tunn nu så de blir nog tyvärr inget handlat för min del, men de är alltid kul o kika :)

Nu, Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback