Buzzador - Bephanten

2011-02-01 14:03:10 Marie babblar
» Kommentarer(2) «


En Buzzador...

  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner


Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter


Många Buzzadorer är bloggare och Buzzadorer och Bloggare har till
stor del samma drivkrafter.


Vill du också bli en Buzzador? Registrera dig här. >>

 


 

Detta ska jag Buzza :)


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

tjohoo... får jag en sån kräm på torsdag då??? hihi



väntar me spänning på min fiskkrydda ;)

2011-02-01 @ 14:11:37
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Jag väntar på mitt paket jag med ;)

2011-02-02 @ 00:32:38
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback