Ketoner i urinen ?

2011-02-18 10:14:12 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon fredag !! Igår klev jag och barnen upp vid 06, Jörgen låg kvar o drog sig, han kan behöva det han med. Sen fick jag ett ryck och plockade upp på Williams rum, eftersom han vägrar göra det själv.. Har gett han förslag om att vi kan göra det ihop, men nepp! Så tillslut blev jag tillräckligt irriterad och slängde i skiten i lådorna, sen fick han säga vad han ville. Men sen satte jag mig ner med honom, och förklarade att mamma blir väldigt ledsen, när han river ut alla sina leksaker. Han sa att han fattade, men jag tror han har glömt det idag .. jaja, så kan det va!

Sen kom Sarah + barn & Madeleine + barn hit :) Det va änna högljutt här ett tag.. HJÄLP! Ljudnivån var nog tillräckligt för ett helt dagis! Men kul hade dom :) Och det va ju huvudsaken. Efter att alla gått och vi fått lite mat i  magen tog jag & Linus en promenad till Barnmottagningen på NÄL för att lämna in ett urinprov. Och där sa dom att han hade Ketoner i urinen :/ Det kan man få om man ätit lite dåligt - vilket han har! Och då tar kroppen på reserverna. Men det kan ändras väldigt fort fick jag veta.. Tur man har kompisar som jobbar inom vården som man kan rådfråga! :) Sen somnade Linus vid 21 och jag gick och la mig vid 22 :)

Nu på morgonen har jag och Linus sovit en timma tillsammans ! :) Så jag har ganska nyss gått upp ur sängen och druckit en kopp te. Om en stund ska vi åka och handla lite. Köpte lite helgmys till mig & William eftersom Jörgen ska jobba helgen. Ska även köpa en goooo bitring till Linus, för det känns lite som att han har bissingar på G, han gnager på ALLT, och det rinner ett vattenfall ur munnen på honom . Men det kan ju ta ett tag, innan dom där sakerna kommer fram.. William hade aldrig ont av sina tänder, men det ska väl Linus få bara för det !

 

Knut ligger o kikar lite :)

 

 

 

Lilla Alice

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

oj hoppas han äter bättre snart för inte kul med ketoner i urinen.



Synd jag va upptagen igår.

2011-02-18 @ 12:01:29
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback