Lördag - 110226

2011-02-26 08:20:04 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon! Här sitter en utsövd mamma och skriver :) Linus somnade 18.30 igår, utan några som helst krångel. Låg vid mitt bröst o snuttade sig till sömns, huuur mysigt som helst! Trodde han bara skulle ta en lite nap, men ack så fel jag hade, för han vaknade inte förrän 03 inatt och ville ha mat, la han intill mig och sen somnade vi om igen tills klockan var 06.30 och vi klev upp :)  Även William vaknade då, så då var det ingen idé att ligga kvar i sängen.

Idag funderar vi på en sväng till Överby, eller jag gör.. Får se om jag får med mig resterande familj. Skulle vilja in på H&M en sväng då jag har 500 kr att utnyttja . Sen kika lite granna så kanske man hittar ngt kul ;P hehe!! Men ja, vi får se . =) Nu ska vi däremot äta frukost, jag är vrålis!!

Annars blir det lugnt :) Jörgen ska jobba inatt så det blir mys framför tven ikväll till Melodifestivalen :)


 

Linus, lillskrutt - 1 dag gammal <3



Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående morsa

åhh vilken liten kille! men jätte söt :}



ville också nämna att din design är sjukt snygg!

2011-03-04 @ 08:48:31
URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback