Mammafika

2011-02-04 22:44:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse fick Jörgen gå upp med barnen :) Jag var så fruktansvärt trött och hade ont i huvudet, så jag ammade Linus och sen gav jag honom till Jörgen. Så jag kunde lägga mig en stund till, för Linus var piggelin och ville inte ligga kvar i sängen med mig ;P Sen har det vart fullt ös på William som vanligt :) Han har mycket spring i benen den :) Men sen var han så trött och grinig, så han sov lite middag idag.. Ca 30 min, vill inte rubba hans kvällsrutin allt för mycket, tyvärr gör man lätt det om man låter han sova på dagen, men idag behövdes det.

Vid 15-tiden klädde jag på barnen och knallade hem till Kajsa och barnen. Och dit kom även, Emma & Melvin (+ bebis i magen), samt Jessica & Tuva (+ bebis i magen) Jätte skoj att träffas alla igen! Får bli mer sen när alla är mammalediga. William hade hursomhelst jätte kul och var inte fullt lika glad på mig när vi skulle gå hem. ;P

Sen kom pappa Jörgen hem med pizza :) Smaskens tyckte vi. Och när Jörgen åkte till jobbet somnade både barnen och sover än. Skönt att kunna få sitta i soffan i lugn o ro och bara njuta av lugnet =) Nu ska jag titta på utröstningen av Let's Dance, och sen blir det snart läggdags för min del :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Skönt att du fick vila ut lite imorse. Mysigt med lite mammafika!



Ja det är spännande, men jag känner mig inget nervös faktiskt. Jag har fram tills för några veckor sen varit liivrädd för förlossningen och jätte nervös. Men det är helt borta nu, så skönt! Förra förlossningen gick jätte bra och ganska snabbt. Ska bli väldigt spännande (även om man inte ser fram emot de hemska krystvärkarna jätte mycket) :-D Idag har två vänner till mig fött, en 2 dagar över tiden och en 20 dagar för tidigt. Gissa om man längtar ännu mera!! :)



Fina dina pojkar är. Såå söta! vad liten Linus var när han föddes. Hade du fått havandeskapsförgiftning eller något? Gud förlåt att jag är för nyfiken nu!!

2011-02-04 @ 23:21:40
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback