Måndag 110221

2011-02-21 20:23:59 Dagboken
» Kommentarer(5) «


God kväll :) Imorse fick Jörgen kliva upp med William som vaknade strax efter 05 :/ Jag var glad att jag slapp, låg istället kvar i sängen med Linus och ammade och somnade sedan om. Sen körde han iväg William till dagis, han tyckte nog det var superskoj och få komma dit igen eftersom han fick vara hemma hela förra veckan. Under tiden han var där städade jag lite här hemma, samt att vi åkte iväg ner till stan en sväng, stannde på Ritz och köpte med oss några bakelser :) Smarrigt !

Efter att vi ätit middag kom Lina & Melanie på besök :) Även Sara var här =) Det dracks kaffe och tjatades skit :) Jätte trevligt! Nästa vecka ska jag och Lina åka på babysim tillsammans, får se om Linus gillar det, han gillar ju inte att bada i varken baljan eller badkaret, men det kanske blir annorlunda när jag är med han i badet. Jag har inte testat och bada med han än, men vi får se :) Blir han för ledsen får jag väl bara gå upp med han. Men det ska bli spännande och testa .

Efter att dom åkt hem fick Linus bada lite, inte så poppis. Men, nåt som däremot var poppis var att ligga på golvet framför tv:en och ligga nakenfis. Det gillade han, låg en bra stund, sen var det pyjamas på, amma och sen sov han! :) Lilla Skruttas <3 Ska till mig lite kvällsmat nu, sen blir det snart sängen här med :)

Tips på vart man kan köpa babybadbyxor? Linus är ju rätt liten, så de får vara väldigt små badbyxor :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla på baby proffsen

2011-02-21 @ 22:16:54
Postat av: Emma, Oliwers mamma

va har han för storlek linus då?

För på gekås har de ju riktigt bra och billiga :)

kan köpa till dig imorgon om du vill

2011-02-21 @ 22:48:15
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Jag tror att Lindex skulle få in några nu i vår. Kika där ;)



Kram

2011-02-22 @ 01:00:09
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Anna

tror dem säljer byxor på badhuset, med typ blöja i. Men dem kanske är alldeles för stora för honom?!

2011-02-22 @ 07:11:46
URL: http://alinds.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det går att köpa på name it, men man måste fråga dom för de finns inte alltid framme...

Sen har vi köpt flera på babysimmet. Men det kanske är svårt om man inte babysimmar.. :P

2011-02-22 @ 19:22:57
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback