Sjukstuga

2011-02-14 21:07:37 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Imorse när William & Jörgen åt frukost passade jag och Linus att ta en tupplur, när jag sen vaknade slängde jag mig i badet o låg o njöt en stund. Så oerhört skönt och bara få vara och ligga där och njuta i det heta vattnet, jag badar gärna i så hett vatten som möjligt, gärna så en annan bränner sig ^^ hehe! När Linus vaknat, så knallade vi över till Sara en sväng för o umgås lite, Linus har vart jätte kinkig =/ Mammas lilla skruttas.

Efter jag hämtat William på dagis hängde vi med Kajsa hem en stund och pojkarna fick leka :) Fick även veta att det går magsjuka på Williams dagis, inte på hans avdelning, men på dom andra. Så jag tror jag ska ha han hemma imorn. Är inte sådär jätte sugen på att få det. Men det gick magsjuka på hans avdelning förra veckan utan att man fick nån information om det. Dåligt tycker jag.. Men tack o lov så klarade han sig. *peppar peppar*

Nu ikväll tyckte jag att Linus kändes varm :/ Och ja, han har feber. "Bara" 38 grader, men ändå feber och det märks så väl på honom, för han är väldigt ledsen och gråter mycket =( Mammas lilla skrutteplutt.. Inte kul när dom små är sjuka, och inte kan berätta vad det är för fel . Nu sover han efter lite gos i mammas famn.

Jag kanske är lite knäpp, men jag känner ett stort sug efter att få föda barn igen :) Att få åka in till förlossningen, ligga där och plågas i värkar, och sen få krysta ut sitt lilla knyte, för att sen få upp det på bröstet och känna ; FAN va jag är bra! Och FAN va jag är duktig. och att man bara svävar på rosa moln med sin lilla bebis i famnen som man gått och längtat efter i så många månader . åååååh.. kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Kan inte ens tänka mig nått så litet :p

2011-02-14 @ 22:09:42
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja det är ju verkligen helt sjukt att man längtar till förlossningen egentligen. Jag längtar sjukt mycket efter att just värkarna ska sätta igång och förlossningen ska börja! ^^ <3 Knepiga mammor. :P

2011-02-15 @ 20:53:51
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Linda

ja jag längtar också efter att föda ett barn till. iofs är det ju snart 9 månader sedan för mig så jag har ju ett lite större "klapp" än va du har. men jag trodde inte jag skulle ha ett sådant sug efter ett andra barn. nu går jag o kollar på alla urvuxna bebiskläder och caspian fot och handavtryck när han var 4 månader och bara längtar efter en liten till. hade vi inte haft det kämpigt med ekonomin så hade jag redan vart gravid med andra barnet tror jag haha

2011-02-16 @ 07:49:09
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback