Tisdag 110208

2011-02-08 08:59:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon kära vänner :)
Igår var en riktig hemmadag, vi donade o grejjade hemma, tvättade o lite sånt. Gos med Linus o försöka roa honom. Han är inne i en riktig "Pappa-period" just nu. Han vill bara vara hos Jörgen, och går Jörgen förbi honom så bryter han ihop :/ Lilla liiiten.. Undra hur det ska gå när Jörgen börjar jobba imorn och han inte kan lägga lika mycket tid på Linus? Men det märker vi ;P Heheh..

Idag har jag bokat tvättstuga igen.. Jag hann aldrig klart igår, så jag får ta resten idag! Lika bra att passa på när Jörgen är hemma, inte fullt lika lätt när jag är ensam med båda barnen. Just nu sover Linus lite och Jörgen har kört William till dagis. Jag ska ta mig lite frukost tror jag.. Och njuta av att det är tyst o lugnt här hemma =) Det är inte ofta det är det ;P Hehehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback