Va är de för fel ? :/

2011-02-16 11:02:04 Marie frågar
» Kommentarer(7) «


Den senaste tiden har Linus haft jätte svårt att sova på dagen.. Han är jätte trött och jag lyckas få han att sova efter mycket om o men, lägger ner han i sängen, sen tar det 10 minuter så är han vaken igen, jätte grinig för han är jätte trött, men han kan inte sova.. Varför kommer han inte till ro? Vad är de för fel ? :( Han verkar inte ha ont nån stans. Han är mätt i magen, och blöjan är torr? Men ändå så går det inte.. Han blir bara ledsen för han är så trött.

Nu bäddade jag ner han i vagnen och körde ut den på balkongen då somnade han på 2 sek. Så jo visst är han trött. Men får ha balkongdörren lite öppen så jag hör om han vaknar eftersom jag inte har nån babyvakt. Men det är bara så frustrerande att se han sån, för det har ju inte alltid varit så här..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kanske ska prova lägga han snäppet tidigare?

Så var det för Jesper.. var han minsta lilla FÖR trött då jag la han så kunde det ta flera timmar innan jag lyckades söva honom.. men då började vi lägga han lite tidigare ist och då var det tusen ggr lättare

2011-02-16 @ 11:42:17
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Linda!

Urch inte kull Felicia höll oxå på så men blev mycke bättre efter vi bytte mat sort..

Vad har Linus för ersättning? För du gav han lite sånt oxå va?

2011-02-16 @ 11:46:08
URL: http://asomilinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har säker testat det mesta, men mina barn har tyckt om att vara insvepta i en filt. Speciellt bra har det funkat för mig de gånger de haft perioder de inte kunnat komma till ro. Visserligen har de oftast fått somna i famnen då men det har ändå varit lättare att lägga dem ner sen utan att de vaknar.

2011-02-16 @ 11:58:15
Postat av: Karro

testa låta han sova i famnen, lägg inte ner han i sängen? Oliver hade också en sån där "period" när han var liten. jag lät honom sova kvar i famnen, blev svettigt värre, men då sov han iaf längre än 10 min. å kom till ro. :)

2011-02-16 @ 11:58:38
Postat av: Linda!

Okej :) då kan de inte vara ersättningens fel iaf :) hoppas de lugnar ner sig snart :)

2011-02-16 @ 15:40:55
URL: http://asomilinda.blogg.se/
Postat av: Bella

Han kanske inte får i sig det feta i mjölken, så var det för min tjej också tills jag gav lite ersättning efter varje amning. Hon blev aldrig riktigt mätt annars!! Tack för en bra blogg!!

2011-02-16 @ 17:24:33
Postat av: mette-lise

Ja eftersom han inte har gått upp i vikt så bra, kanske han är lite hungrig. Det är ju också viktigt att du äter o dricker bra när du ammar, fast det vet du nog redan:) kram

2011-02-17 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback