Viktkontroll

2011-02-23 21:10:37 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Natten var bra :) Dock vaknade Linus när jag gick och la mig, så han sov breve mig hela natten.. Oftast brukar jag få sova halva natten själv, men han ville att jag skulle vara hans napp, så då får det vara så ;P hehe! Vi gick upp runt 7-tiden, och han åt, och sen fick jag i mig lite frukost. Sen körde Jörgen iväg William till dagis, och vi traskade till Barnmottagningen eftersom vi hade tid för en viktkontroll :)

Han hade gått upp!! :) Enligt BVC's vägning, 170 gram & enligt Barnmottagningens vägning 120 gram. Så nu väger lillprinsen 4390 gram! Skönt, att han ökar i vikt igen som han ska, var säkert bara en liten dipp där. Nu får han sluta skrämma mig sådär! Tycker det ska vara slut på sjukhusbesök nu på ett tag, känns som vi inte gjort annat än att springa där sen han kom, men vad gör man inte för dom små liven?

Skulle haft dopsamtal idag, men prästen dök aldrig upp! Får väl se om han hör av sig i veckan annars får jag ringa och fråga vad som kom emellan. Annars har vi tvättat och grejjat, båda barnen somnade runt 20 så det är lugnt och skönt här hemma, precis fått i mig lite kvällsmat, och ska strax gå ut med Rocky en snabbis, och sen ska jag slänga mig på boken igen och fortsätta läsa :) Imorn ska vi på en dejt med Sofia & barnen!


Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma.

Tuff body! :)

2011-02-23 @ 22:54:27
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Tina

När ska ni ha dop? :)

2011-02-24 @ 13:03:21
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback