Det gör ont i hela mig ..

2011-01-12 11:03:22 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Idag ska min bebis få sin första vaccination! Det gör ont i hela mig när jag vet att dom ska sticka honom i hans underbara små knubbislår =/ Jag själv är väldigt nålrädd och när dom ska sticka honom så triggas min rädsla igång. Hoppas han inte blir alltför ledsen "/ Min lilla skruttas .

Sen ska det ju vägas och mätas, jag gissar på att han passerat 4 kg's sträcket nu :) Min fina kille! Efter att Jörgen lämnat William på dagis imorse, så kom Sara upp för att käka frukost med mig. Dock har jag börjat få väldigt svårt för att äta frukost igen =/ Jag mår illa och får ont i magen, men jag måste ju äta.. för amningens skull. Så det är bara att plåga igenom sig.. Blääää!!

Annars är det lugna puckar idag! :-)

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Att ungarna sticks har jag inte haft så ont av. Dock ser det ju frutansvärt ut nu när de är två stycken och sticker i vardera ben samtidigt : (



Dock hag jag inte fixat detta med PKU-prov. Med Hampus fick Jonas vara med och när Pontus skulle göra det fick sköterskorna göra det själv... Jag fixade inte ens tanken på att titta när de skall sticka en lilla hjärta rakt i huvudet :'(

2011-01-12 @ 11:18:11
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Martina

urch hoppas de gick bra med sprutan. Emilia ska få sin den 1 feb.

känner igen de där med att vara spruträdd är själv de och gillar inte alls när bebis får och börjar gråta för man vet ju själv hur ont de gör:(

2011-01-12 @ 14:38:08
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja det var skönt. Man hinner ju dock tänka hundra tusen hemska och jobbiga tankar på de få timmarna innan man fått det bekräftat... ^^

2011-01-12 @ 20:20:53
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja verkligen! :) inte alls kul att vara sjuk speciellt inte magsjuk. Hoppas det gick bra på BVC idag och vaccinationen. :)

2011-01-12 @ 21:12:55
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback