Fredag 110107

2011-01-07 09:06:33 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn Morrn !! :) Vilken pissnatt vi har haft, Linus som bra till 02, sen har det inte alls vart kul, han ska ligga med tutten som kudde typ , haha ! Flyttar jag mig så vaknade han, så ja det va bara att ligga så, för att få lite sömn, lyckades flytta över han vid 05, men sen vaknade han efter en timme igen och skulle snutta, så vid 7 gick vi upp, jag var inte trött längre då, och kunde inte somna om så det var väl lika bra egentligen. Upp och byta blöja, amma lite till sen deckade han vid mitt bröst, så nu ligger han och sover en stund, passar bra så han är pigg när det kommer massa mammor och bebisar vid 10 :-)

Annars blir det nog en lugn fredag =) Jag borde få tummen ur och åka och köpa nåt till Sara, eftersom hon har lite kalas imorn, men jag vet inte vad jag ska köpa, så ja.. Men jag får nog klura lite på det. Har kanske ett förslag till vad jag ska köpa ;P Men ja vi får se.. Nej, om man kanske skulle plocka undan lite, medans lillfisen sover :)



Kommentarer
Postat av: Amelie

Resten av den här veckan och nästa är ganska uppbokad. :S Men sedan så tror jag inte att jag har någonting för mig. :D Vi kan ju höras av om en vecka eller så ang en date ;)

2011-01-07 @ 11:18:45
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gud vad jag känner igen det där. Hade en liknande natt med min plutt. Är precis som om de inte alls kommer till ro utan bröstet och närheten.

Men har haft detta problemet fram och tillbaka tills jag fick tipset om att svepa in han i hans snutte filt eller hans täcke när man ammar, så när man väl ska lägga över han så blir det inte kallt utan att värmen finns fortfarande kvar=) Sen finns det ju alltid undantag för de nätter de bara vill ha närhet;)

2011-01-07 @ 20:18:32
URL: http://mammajennylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback