Fredag 110114

2011-01-14 10:48:45 Dagboken
» Kommentarer(5) «


God Morgon bloggisar :-) Igår orkade jag inte mycket, Linus var jätte kinkig hela dagen, troligtvis sviter efter sprutan, William var super rastlös och trotsig, lyssnade inte ett piss av vad man sa till honom. Jag hade sprängande huvudvärk och ont i magen. Så då ringde jag Jörgens syster och bad om avlastning. Snäll som hon är så ställde hon upp och tog William ! Så jag åkte ner till Överby med barnen, passade på att hämta ut ett paket från Ellos och köpa en ny mössa till Linus eftersom han vuxit ur sin. Ni ska veta att det är inte lätt att hitta vintermössor till en med ett homf som en nyfödd bebis. Men jag hittade en :) Tur, då slipper han frysa om sitt lilla huvud.

Sen åkte jag hem, Linus var jätte hungrig, så han fick lite tutte, och sen ville han ha lite mera tutte och sen somnade han :-) Då kunde jag få i mig lite kvällsmat. För att sen lägga mig en stund på soffan och koppla av, men sen fick jag så äckligt ont i huvudet igen, så jag tog en tablett och gick o la mig. Har sovit gott inatt, men vaknat till när Linus tagit tag o käkat, men sen har jag somnat om igen. :-)

Nu sover Linus igen, men han är väldigt orolig =/ Kan han inte få bli sig själv nu efter dessa dumma sprutor?! Usch!! Idag då? Händer inte så värst mycket, hade egentligen en dejt med Ida men eftersom Linus är så grinig så vill jag inte åka nånstans med honom. Vi får mysa hemma istället .

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad stor Linus ser ut när han sitter i Williams knä. :) hihi

2011-01-14 @ 11:04:08
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja verkligen! :/ Nu hoppas jag hon mår bra det verkar som så iaf. Hon har fått behålla sin mat! :) kram

2011-01-14 @ 12:06:05
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Å vilket fint kort på pojkarna dina! :-)



Önskar dig/er en fin helg!



kram

2011-01-14 @ 13:35:54
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Amelie

Vilka härliga bilder på barnen!



Jo jag klagar inte. :P Haha speciellt inte eftersom jag inte äter mina tebletter som jag ska XD

2011-01-14 @ 16:25:01
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 38

SV: Ja det var mysigt, fick man lite annat att tänka på också nu när man är så otålig ;)

Det blir en liten flicka som ska heta Alicia :)



Fina pojkar du har förresten!

2011-01-16 @ 16:56:45
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback