Fredag!

2011-01-28 09:36:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Linus måste vart dötrött igår.. För han somnade 8, och då sov han för natten. Han vaknade via 01.30 och fick komma över till mig . Sen har han snuttat lite hit o dit under nattens gång. Gick upp när Jörgen kom hem vid 08. Och nu sitter jag och tvingar i mig frukost :/ - jag har så ruskigt svårt för att äta på morgonen, det riktigt växer i munnen på mig och jag tycker inte det är gott att äta för fem öre. Jag hade lätt klarat mig utan att äta ända tills i eftermiddag, då vi äter middag. Men det funkar ju inte. Jag måste ju äta för amningens skull.

Jörgen kom hem med en jätte tråkig papperslapp :/ 3000 kr i böter . Han hade blivit stannad igår och då kollar dom ju alltid färdskrivaren, och för 3 veckor sen hade han inte tagit sin rast som han skulle, så han får ju skylla sig själv så sätt. Men tråkigt med en sån utgift :/ Förhoppningsvis har vi inte lika mycket räkningar nästa månad så då går det kanske jämt ut. jaja, vi får se! Men samtidigt borde han veta att han inte ska göra så med rasten, så många år som han kört lastbil. Och så många år som hans pappa kört lastbil..

Skönt att det äntligen är Fredag, inte för att det är nåt speciellt för oss, men skönt då Jörgen slutar tidigt ikväll =)
Ska försöka få lite bilder på barnen idag med, det var alldeles för längesen jag rastade kameran nu ;P Hihi.

Kommentarer
Postat av: Jelica

Jag hade svårt att äta frukost förr men fil el yoghurt har funkat bäst på mig för att lära mig äta frukost :)

2011-01-28 @ 20:09:10
URL: http://ietthusiskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback