Härligt med Fredag =)

2011-01-21 09:17:03 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn Morrn :-)
Igår hade vi (läs jag) fullt upp. Jag och Linus klev upp vid 9, William och Jörgen var redan uppe sen ett tag tillbaka, vi fick en välbehövlig sovmorgon, underbart . När vi vaknat till liv så åkte vi ner till stan för att jag skulle göra synundersökning för körkortet. Och det gick jättebra! Sist jag gjorde samma test (ca 5 år sen) Så var jag tvungen att ha glasögon eller linser när jag kör bil, men nu behövde jag inte det. Så antagligen har min syn blivit bättre? :)

Sen fick vi besök av Lina & Melanie :-) Jätte trevligt verkligen, drack kaffe och tjötade. Sen på kvällen gick jag ut och gick med Linus i vagnen för att få han och somna, de är rätt skönt ändå o gå ut o gå o lyssna på musik. Spotify i mobilen är fina grejjer ;P Sen stannade vi hos Sara för ett avsnitt av Vampire Diaries , det är bra spännande nu!

Idag ska vi hem till Tina & Nellie på en fika :) William får stanna hemma med pappsen o mysa :) Sen ska vi handla, och Jörgen ska jobba ikväll "/ .. well well..

 

Vad tycker ni om den här som header? :)


Kommentarer
Postat av: Zara

Kan inte annat än att hålla med. :-) Längtar enormt mycket nu...

2011-01-21 @ 10:04:06
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback