Lördag 110101

2011-01-01 22:01:13 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så var det nya året här :) Det startade bra, barnen gav mig sovmorgon till 10 :) Det tackar vi för. Ammade Linus och sen satte jag och William oss för att äta frukost. Och sen blev de det gamla vanliga att titta på film, men idag har han tittat på lite olika så som, Lazy Town, Nicke Nyfiken och såklart Toy Story. Vad annars liksom? Jag har plockat lite här hemma mellan varven, ammat lite mera, städat, råkat krossa glas, städat igen.. Ja ni vet hur det är.

Sen åkte vi iväg en sväng för att handla och fylla på förrådet lite här hemma ^^ . Och som alltid så handlar vi mer än vad vi åkte dit för. Och när vi kommer hem så ringer telefonen, då ringer dom från Maxi, för jag hade tappat min plånbok. En äldre dam hade hittat den och lämnat in den. Tusen tack! :) Härligt med ärliga människor. Så Sara var snäll och körde ner mig, eftersom Jörgen stog med maten. Men allt fanns kvar som tur var.

William somnade tidigt idag, han var supertrött.. Linus var ganska så piggelin när William somnat. Han är så söt har börjat med så söta saker. När han ligger och äter så släpper han helt plötsligt taget, och släpper ifrån sig världens största leende, och börjar babbla som attan ;-) Super gulligt! Dessutom har han börjat få massa tjockisveck på låren och en übergullig dubbelhaka.

Nu sitter jag och kollar på Sprängaren som går på TV4Plus. Blir väl sova om en liten stund, det har varit en lång dag. Och imorgon är en ny, och man ska orka med den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback