Lördag 110129

2011-01-29 09:54:51 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Äntligen lördag :) Som jag längtat, är riktigt taggad för det här . Dock har jag en klump i magen över att jag vet att jag ska lämna bort Linus, men det kommer gå bra, det vet jag. Sara var här igår och matade och somnade Linus helt utan mig, så varför ska inte hans faster fixa det lixom? Jag oroar mig nog helt i onödan, dessutom har ju Jörgens mamma 10 barn, så varför skulle det inte gå bra med Linus? :)

Gick upp vid 9 idag, för Linus hade bajsat. Igår bajsade han inte på hela dagen, då blir man lite orolig.. Iaf när han gått från att bajsa flera gånger om dagen till att inte bajsa alls. Nu ligger han i sitt gym och låter lite halvt missnöjd, ligger o slår på leksakerna som bara fan, lilla skrutteplutten. William åkte till Carina igårkväll, så han har det nog bra :) Leker med sin kusin och busar järnet skulle jag tro :) Min stora fiiiis!! =) <3

Ja som sagt, idag är det utgång som gäller. Och det ska bli riktigt kul o få komma ut lite och bara vara jag, för ett par timmar :) Nej, nu ska jag grejja lite :)

 

William vill som vanligt inte vara med på bild .


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha det så kul ikväll!

O du, man är ingen dålig mamma, egen tid är viktig. Är det som gör att man orkar vara en toppen mamma resterande tid...

2011-01-29 @ 11:35:22
Postat av: Anonym

Vart blir det utgång till då?

2011-01-29 @ 13:32:53
Postat av: Mammabea

Ha det superkul! Väntar med spänning på bilder, för de måste du ju ta! ;)

2011-01-29 @ 19:59:07
URL: http://mammabea.se
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Tackar ödmjukast :)

2011-01-30 @ 08:58:28
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback