Torsdag 110113

2011-01-13 12:13:41 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Förmiddag :-) Det är redan Torsdag , dagarna bara springer iväg.
William klev upp vid 06.30 idag, så jag fick gå upp och sätta på tven till han, sen la jag mig i sängen och fortsatte amma Linus som sedan somnade till 09 i våran säng. Det är lättast så eftersom vi samsover. Iaf halva natten.. Nattar han i min famn och bär sen in han när han har somnat, då lägger jag han i sin säng, och där sover han tills han vaknar för mat, då ammar jag i våran säng, och somnar i samband med amningen.. Och jag antar att han somnar sen med när han är klar ^^ Haha!

Vi har inte gjort så mycket hittils, tittat på TV, ätit frukost, myst :) Linus är inte på sådär toppen humör idag. Svårt att sova nån längre stund =/ Så jag tänkte klä på oss om en stund och gå ut en sväng, då kanske han sover en stund i vagnen, vi får se! Men lite frisk luft kan vi behöva.. William är en aning rastlös dessutom . Och jag orkar inte hans trots just nu! Gaah, jag sliter mitt hår! =/ Nä fy det är inget roligt, men det hör ju till. Bara att gilla läget.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vilka söta små söner du har:)!

2011-01-13 @ 20:43:19
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Mirabell

Jo men precis, har man väntat 40 veckor kan man vänta två veckor till ;)

2011-01-15 @ 21:27:58
URL: http://mirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback