Måndag 110103

2011-01-03 21:19:12 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så var det måndag idag, och underbara Sara's 20-årsdag! :) Grattis hjärtat! Men tyvärr så har dom legat i magsjuka eller nåt liknande så har tyvärr inte kunnat fira henne idag. Tanken var att vi skulle ätit kinamat ikväll, men vi får skjuta på det nån dag tills dom är friska igen! :) Istället har jag tvättat hela eftermiddagen, hur kul det nu kan vara men.. Annars har vi inga rena kläder att ta på oss och det vore ju tråkigt !

Annars har dagen vart rätt slapp, jag klev inte upp ur sängen förrän halv 12, då Jörgen skulle gå och lägga sig. Ibland har man det bra ;-) Haha! Imorn är det andra bullar, då är jag ju själv med båda två så då kan jag inte ligga och dra mig. Sen har vi bara myspyst här hemma. :) Rensat bort ännu mera julsaker, nu åkte gardinerna ner samt alla ljusstakar. Skönt att ha den bortstädad, ska bara få upp sakerna på vinden med. Men det kommer, när ork finnes.

Ikväll har jag tittat på Familjen Annorlunda . Är mäkta impad över hur familjerna får de att gå runt med så många barn. Vilket också får mig att tänka på Jörgens mamma, som har 10 barn. Och vart själv med alla barnen på veckorna, då Jörgens pappa kör långtradare. Så han ligger ju ute på veckorna. Ja som sagt, mäkta impad ! :)

Nu ska jag vika en jävla massa tvätt ! ;)

 



Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma!

Ja men vist ser det mysigt ut med alla barn! :) Man blir lite sugen på att ha fler! ;)

2011-01-03 @ 21:26:20
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Jelica

Jag är oxå mäktigt impad att de orkar. Har en nära vän som har 5 barn och jag märker ju hur mycket hon har att göra.

Jag som tycker det kan va jobbigt att ha med 2 barn ibland, speciellt nu när Tore trottsar som attan och Zeb pillar på allt ;)

2011-01-04 @ 10:08:04
URL: http://ietthusiskogen.blogg.se/
Postat av: Emma - Miio och Alex mamma.

Guud va skönt, sådan är Miio lite mer nu, hjälper till och hämtar saker osv. Och kan gå och ge Alex saker om han vill ha ngt. Sött.

Haha, ja den dagen Linus tar Buzz så kanske det blir kriig. ;)

Jag kollade oxå familjen annorlunda igår, men jag blir faan bara sjukt stressad av att se alla barn, det är juh barn överallt.!! Puh, nää det skulle jag aldrig palla. ;)

2011-01-04 @ 14:01:33
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Måste bara påpeka din bild på Linus. Vilka fina drag han har fått och hur stor han har blivigt=) Så roligt att följa med i utvecklingen hos dem båda. Jag har ju skrivit till dig innan och har ju en son som också heter William som blir 7v imorgon. Önskar dig o din familj en go fortsättning på det nya året=)

2011-01-04 @ 16:34:34
URL: http://mammajennylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback