Avfärgning

2011-07-04 23:13:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll allesammans!
Idag har vart en mysig dag! I förmiddags tog vi en promenad allihop, så härligt! Blev en tur till Spikön för att spela lite minigolf och William var jätte duktig! :) Och jag va jätte kass, haha! ;) Men stolt över min lilla kille som var en sån hejjare på minigolf . Sen var det dags att åka hem och fixa lite middag för våra magar var väldigt hungriga. Jag typ slängde i mig maten, för att hinna med bussen till Överby med Emilia. Blev att vi köpte lite hårfärg. Först en avfärgning & sen en ljusare brun. Så det har jag gjort ikväll..

Färgat håret! Blev helt ok, bortsett från att jag missade en fläck mitt på huvvet. Så det ser lite roligt ut, haha! Men jag ska slänga i en färg till imorgon, orkade inte ikväll . Känner mig rätt seg i kolan. Och imorn är det fullt upp, färga håret, packa, BVC & sen åka till Lollo & Robban i Småland. Det ska bli så kul, så uppdateringen här kommer vara gles, iaf fram tills torsdag lr ngt.

Nu ska jag nana .

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 18:13:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback