Barnmottagningen - Kost

2011-07-13 16:11:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har jag & Linus vart på barnmottagningen & träffat en läkare och pratat om Linus kost. Pratade lite om hur det hade vart, och hon sa även att han behöver ju de där lilla extra för att komma upp i vikt. Och eftersom han inte fixade Althera så behövde vi pröva nåt nytt, då Enago's välling inte innehåller allt som behövs. Så nu ska vi testa något som heter LCP Neocate . Får väl se hur det artar sig, spyr han inte av denna skulle jag ringa till dietisten så får vi den på recept. Så det är bara att hålla tummarna nu, fick även väga och mäta idag. Längden var den samma som på BVC, vikten visade -40g. Men sen kan ju vågarna diffa lite också, så jag gissar mer på att han står still i vikten just nu.

Har även hunnit med lite lekplatshäng idag, även handling.. =) Och om en stund ska vi åka ner till stan och möta barnens mormor som ska vara hos oss ett par dagar, närmare bestämt fram tills söndag. Ska bli kul och se hur många ggr vi råkar i luven på varandra, för tro mig - den risken finns! Men hoppas på det bästa, annars får jag väl skicka ut henne till lekplatsen med ungarna, så får jag städa bort min aggretion :-P Det löser sig nog .

Nu ska jag ta mig an lite tvätt, plus att Linus står brevid mig och ska slå på tangenterna . 


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

håller tummarna att denna vällingen fnkar för lilleman.

Jag hade aldrig stått ut med min mamma så många dagar, så jag är impad av dig ;)

2011-07-13 @ 18:54:58
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback