Fredag - 110715

2011-07-15 18:25:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh vilken pissnatt jag har haft :/ Linus har vart omöjlig. Han somnade vid 19 vaknade strax efter 21 och ville inte somna om, men tack o lov låg han i min famn hela kvällen, men somnade inte förän runt 22.30 gav han välling vid 22 sen vaknade han igen vid 00 och ville ha mer, och sen igen vid 03, 04.45 gjorde han morgon. Gud, jag trodde jag skulle dö då :/ Men mamma var snäll och tog barnen så jag kunde lägga mig en liten stund till. Annars hade jag nog bokstavligen talat avlidit. Sen gick William ut i skogen med sin mormor och plockade bär, medans vi andra var inne och myste .

Sen bar det ner till stan en sväng och kika in Fallens Dagar :) William köpte popcorn, ballong & åkte karuseller. Han verkligen älskade det . Linus hängde bara med ^^ Haha . Men så är det när man är lillebror, då får man bara hänga med på saker ;) När vi sen kommit hem blev det en sväng till affären för att köpa lite lördagsgodis till William tills imorgon. Även lite mer välling till lillfisen, det går ju åt här hemma när han inte äter nåt annat än välling & gröt. Men det släpper väl det med snart får vi hoppas :) Han är lite kräsen min grabb :-P Hihi!

Snart ska Jörgen åka och jobba, och jag ska över till Sara en sväng när barnen somnat och prova kläder inför imorn. Så mamma passar kidsen ikväll, en liten försmak inför imorgon då hon blir helt själv med dom. Men det ska nog gå bra tror jag =) Dom har ju haft ett par dagar på sig att vänja sig nu, och det har gått jätte bra :)

Nej, nu ska Linus läggas, han är superduper tröttis ! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

hejsan!

Hoppas allt är bra med er, mysigt med fallens dagar:)



hare gott

2011-07-16 @ 10:15:44
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback