Onsdag - 110727

2011-07-27 07:21:17 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon :)
Idag får jag lov att säga, gud va gott jag har sovit! Efter den tidiga uppstigningen igår var jag redigt trött. Så vid 22 sa jag god natt & slängde in handduken. Båda barnen somnade strax efter 18 igår så dom va nog trötta dom med. Och idag fick vi sova ända till 6.30 :) När jag matade Linus inatt upptäckte jag att jag hade fått sällskap av William i sängen, jag måste sovit väldigt djupt som inte märkte att han kommit in och lagt sig :P Men det gör inte så mkt att han sover inne hos mig när Jörgen ändå inte sover hemma, då slipper jag sova ensam ;) Och de är så mysigt att ha honom nära sig ♥

Igår var vi hos Elina & David :) Började med en go fika från Ritz & kaffe :) Satt och tjötade & barnen lekte och hade sig, det lät ungefär som ett halvt dagis som röjde runt. Sen började vi bli hungriga så det fick bli kinamat :) Mumms va det. Linus fick smaka på ris, och det tyckte han va gott som han satt och fick kladda med själv. Så när vi kom hem & barnen lagt sig var det jag som intog soffan tills jag gick o la mig :)

Idag ska jag åka en sväng till Överby! Inte för att handla nåt, kanske gå och klämma och känna lite på bilstolen vi ska köpa till Linus den här veckan. Det kommer bli en Akta Graco Duo Logic 2 . Hoppas det ska passa prinsen bra! William ska till sin faster idag, ska bli kul för honom att se nån annan än mig hela dagarna :) Så hinner vi sakna varandra lite, även om jag saknar han med en gång när han åker :-P Mammas fina hjärta ♥

 

 

 

 

 

filmmys med Bella ♥

 

 

Mumsar ris för fullt .

 


Kommentarer
Postat av: nalle333

Sött med nappen upp-och-ned ;)

2011-07-27 @ 08:51:51
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback