Solskydd

2011-07-30 21:54:37 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag var vi på Överby en sväng när Jörgen vaknat, skulle kolla om det fanns nåt solskydd man kunde köpa till bilstolen, men det var slut på både Beginners & Babyproffsen :/ Beginners skulle väl få in de om ca 2 veckor så vi får väl så snällt vänta tills dess då . Blev även lite handling på Maxi när vi ändå var på Överby. Sen ville lillpruttas ha mat, så vi åkte hem innan vi åkte iväg ännu en gång för att hämta hem William som varit hos sin faster, och jag har längtat ihjäl mig efter honom, dock fick vi med oss en surmupp hem, det va inget som dög för honom, allmänt jävlig ! Men det brukar bli så när han sovit borta, att han är mest arg på oss hela tiden. Så kvällen slutade med bråk, gap & skrik från hans sida. Hoppas han vaknar upp med bättre humör imorgon.

Fick besök av Elina ikväll igen :) Drack lite kaffe & snackade skit ! Härligt . Hon kommer nog på en morgonkopp imorn med . HIhi . Annars har kvällen vart rätt lugn, båda barnen däckade runt halv 9. Linus brukar aldrig somna så sent, men han somnade i bilen när vi hämtade William så det var väl därför. Så kan det gå :P

Har hällt upp lite godis som jag köpte förut. Men just nu är jag inte det minsta sugen på godis, snarare på typ en go köttbit. Haha ^^ . Har änna fått dille på kött den senaste tiden. Men mums va gott det är . Gärna med en klick creme fraiche till . Jörgen är iväg och jobbar. Och jag sitter här själv & ruttnar, men så är det . Skönt att han jobbar eftermiddag nästa vecka, då ser vi han lite mer. Och barnen behöver få tid med sin pappa också. Man märker på dom att dom saknar han. Speciellt William!

Linus är inne i en riktig mammaperiod nu. Det är bara mamma för hela slanten, får inte gå en meter ifrån han helst för då ramnar hela hans värld samman. Så att vara så tätt intill mig som möjligt - ja, då är han nöjd . Det är inte många han är tillfreds med som han känner att han känner. Han är väl lite som mig där, väldigt få personer som jag litar på, men dom jag litar på ger jag 110% av mig själv. Anw, Linus tyr sig till väldigt få personer. Det är ju givetvis till mig & Jörgen. Men sen är det väl Sara som han känner sig trygg med. Hon har ju funnits i hans liv från start lixom, plus att hon träffat han i stort sett varje dag sen dag 1 . ♥

Näää.. om man skulle göra nåt vettigt kanske ?!

 

 

 

Nya skor till William ♥

 

 

Linus fick också ett par även om dom är för stora än så länge :)


Kommentarer
Postat av: Martina

låter som ni haft en bra dag:)

trist att sitta uppe själv så, men skönt att han är hemma eftermiddagar nästa vecka:)



HOppas du får en fortsatt bra kväll

kram

2011-07-30 @ 22:40:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Var länge sen man kika in här (och i andra bloggar) och Gud va stor Linus har blivit. :)

2011-07-31 @ 23:43:35
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback