Torsdag - 110714

2011-07-14 11:43:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå allesammans! :)
Vilket skit natt vi har haft :/ Linus vaknade vid 23 & 03 och ville äta. Och strax innan kl blivit 05 tyckte han det var dags att göra morgon. Sådär pigg va jag då. Men mamma tog barnen och satte sig på Williams rum & lekte och vid halv 8 somnade Linus och då la jag mig o halvslumrade lite på soffan, sen tog mamma med barnen ut till lekplatsen en stund och jag fick slappna av en liten stund till. Nu har vi precis fikat lite allihop! Och funderar på vad vi ska göra resten av dagen. Läste att leklandet hade öppnat igen :) Kanske man ska ta en tur dit i eftermiddag innan Jörgen ska jobba igen .

Annars är planerna inte så många idag ! Blir nog rätt lugnt, kanske en tur till lekplatsen igen och fixa lite middag! Men kan va gott att inte ha så många måsten jämt att göra heller . Nej, jag har inte så mycket att berätta heller idag märker jag :-P Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback