Torsdag - 110721

2011-07-21 06:54:38 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon allesammans ! :)
Ska inte alls klaga på nattens sömn, för Linus har sovit hela natten utan uppvak för mat :) Hääärligt! Så även om Linus vaknade 05.30 så trodde jag inte att jag skulle avlida :P Hehe. William vaknade vid 6.30 & Jörgen sover fortfarande. Han har ju låtit mig sova dom senaste mornarna, så nu är det väl ändå hans tur. Det är ju trots allt hans sista semestervecka för den här perioden, så på måndag börjar han jobba igen, fast han jobbar bara i 2 veckor, sen har han 2 veckors semester igen :)

Igår var jag & Linus i stan och fikade med Elina på Espresso House. Tog en sväng inne på Lindex, då jag köpte nya strumpor, ett par byxor & en body :) Sen bar det av hem till Elina för lite fortsatt babbel . Sen fick Jörgen & William komma och hämta oss, sprang in en sväng på Maxi på hemvägen för att köpa blöjor till Linus & lite gottigott till oss andra ;) Hihi. Så när William somnat och ja, Linus för den delen med så hade vi lite myskväll framför TVen, tittade på "Livet på BB" och drömde oss tillbaka ^^ hehe! Dom växer ju upp så fort dom små liven, om bara 3 månader fyller lillprinsbus 1 år ;)

Nu tror jag att jag ska utfodra mina barn & ge dom lite frukost :)


Kommentarer
Postat av: Martina

va skönt att han sov längre:)



mysig bild på er:)



hare gott

2011-07-21 @ 20:39:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback