Babysim

2011-03-01 07:12:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Tröttelitrötttrött.. Det är jag idag! Linus somnade vid 18.30 igår, och lagom tills jag skulle gå och lägga mig vaknade Linus. Försökte få honom att somna om i sin egen säng, men det gick inge vidare. Han somnade men vaknade efter en timma igen. Då lyfte jag över honom och la han brevid mig, då somnade han på två röda. Vaknade imorse av att William kom in till mig vid 05.30 och la sig brevid mig, och kramade om mig . Sen gick vi upp vid 06 . Nu äts det frukost innan vi ska iväg och lämna han på dagis .

Efter att vi lämnat han så kommer Lina och hämtar oss ! :) Så ska vi iväg till Vattenpalatset för Babysim. Ska bli spännande och se vad Linus tycker om det, så ska han få inviga sina nya badbyssor :) Nåt som inte är precis lika kul är att jag ska behöva visa mig i bikini, jag är inte riktigt tillfreds med min kropp än, speciellt inte att behöva "Visa upp" den på det sättet, men det är väl ingen som kollar så kanske när det är babysim. Får hoppas på det iaf .

Idag är den första Mars . Och för precis ett år sen var jag i vecka 5 men Linus i magen. =) Så underbart, helt nygravid. Åh, vad jag saknar det, saknar att ha ett litet mirakel växande i min mage, och känna lyckan för att man än en gång ska bli förälder. Det finns ingen större lycka, jo möjligtvis när man tagit sig igenom 9 månader av väntan, längtan och allt det där och får upp sin lilla bebis på bröstet. *Underbart*


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vísst är det underbart när de kommer och bara myser. Hampus kom igår och kramade mig och sa, älskar dig mycket mamma. Fasiken vad lycklig man blir <3



sv: Håller helt med dig om att ungarna kan driva en till van vett när de sätter det humöret till. Speciellt nu när båda verkligen har humör så de räcker och blir över.

Sedan tror jag man själv mår mycket bättre av att komma ut och inte vara mamma, att träffa vuxet folk utan att man har en barnrelation till dem.

2011-03-01 @ 10:37:18
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback