Frustration

2011-03-23 21:45:35 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja dagen har vart minst sagt jobbig . Men jag tackar för alla era kommentarer & tips! Jag tror ju inte enbart att det är trots från Williams sida, för han har trotsat innan, tror mer på en kombination mellan avundsjuka på Linus och trots. Och vi ska försöka få den där "egentiden" bara jag och han när Jörgen är hemma och kan ta Linus. Tyvärr går det ju inte riktigt på samma sätt när jag är ensam. Men jag hoppas att han vaknar upp imorgon är på bättre humör så vi alla kan få en fin dag. För både jag och Jörgen vet ju att han inte är sån här egentligen. Han är ju en underbart go liten kille, som är väldigt snäll :)

Han somnade iaf i mina armar . Medans Linus satt i gungan och kikade på djuren. Linus somnade i min famn medans jag tittade på TV. Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och tittar på Grey's Anatomy . Jörgen är på jobbet och sen blir det nog sängen för att orka med morgondagen. Jag är så sjukt trött på kvällarna nu igen så det är nästan jobbigt. Typ sådär trött som man kunde vara när man var gravid . (Nej, jag är inte gravid)

Bjuder på några bilder ist .

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

nej bara trotts är det inte. Tror att det är blandat. trotts, avunsjuka på Linus oså kan nått ha hänt

2011-03-23 @ 22:02:39
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Vera & Marcus!

Tja!



Vilka fina bilder du tar Marie:) Vilket superduper smile lilla söta Linus har på bilderna ,helt underbar liten kille:)



Det kommer ordna sig med William också!



Kram Vera & Marcus...

2011-03-24 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback