Lördag - 110312

2011-03-12 08:38:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn Morrn! :) Sovit hyfsat gott inatt, testade att ha Linus sovandes i sin vagn inatt, han sov väl liiiite bättre. Men vid 02 ville han komma över till mig och äta. Sov jätte gott tills telefonen började ringa vid 04, sen kom sms efter sms efter sms.. Hörde bara hur telefonen låg och vibrerade, nåt stolpskott som jag inte har en aning om vem det är . Sen hade jag svårt o somna om. Vid kvart över fem hörde jag hur William vaknade, och hur han sen stog och åt godiset som jag glömt ställa bort efter igår, ja han va la nöjd ^^ Haha!

Så jag gick upp med barnen för Linus var också piggelin, kollade lite på TV och sen vart det frukostdags, Linus fick lite gröt som han smaskade på. Det går lite bättre med gröten, han har ju inte vart så där jätte intresserad av det innan, men nu går det lite bättre . Får hoppas att det fortsätter så.

Idag ska vi på 70-års kalas! Det är barnens farfar som fyller år . :) Ska bli gott med smörgåstårta. Nu ska jag nog försöka få ngt i magen.

Så är det nån som känner nån med nummer - 0765-994416 var snäll och berätta vem de är ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback