Onsdag - 110330

2011-03-30 14:47:20 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallå Hej :) Sovit gott har vi gjort inatt med :) Hääärligt! Linus somnade vid 20.30 sen vaknade han en sväng 03.30 då tog jag över han till min säng och då somnade han om utan mat, sen vaknade han vid 06.30 och då gick vi upp för William kom in och väckte oss . Så vart det morgon . Vid 9 körde Jörgen William till dagis och sen åkte vi och handlade en himla massa.. Skönt!! Nu är det påfyllt i kyl & frys så vi klarar oss månaden ut .

Sen gick jag och Linus iväg på babysång i kyrkan! :-) Blev lite sena eftersom Linus var hungrig. Men de gjorde inte så mkt, vi var med på halva sångstunden och stannde på fikat . Sen gick vi och hämtade ut min nya klänning som kommit =) Även mitt paket från Polarn & Pyret har kommit idag. Får se om jag hinner hämta det idag. Linus somnade i vagnen påväg hem så då fick han fortsätta sova ute på balkongen sen, medans jag satte igång en maskin med tvätt . Känns som jag inte gjort nåt annat den här veckan än o tvätta :P Haha!

I eftermiddag ska jag åka och köpa lite tallrikar,glas,muggar o sånt till dopet. Givetvis engångsgrejjer så man slipper stå med en massa disk sen =P Haha!!

 

Nya klänningen från H&M :)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Snygg Mama!

2011-03-30 @ 17:07:47
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Sandy

hej vilken snygg klänning .var den tajt modell . jag har rätt stora byst sen jag började amma ... kram

2011-03-31 @ 08:31:07
Postat av: Emma - miio o alex mamma

Jätte din bild Marie. Du ser jätte fin och nätt ut. :) jätte gullig klänning oxå. ;)

2011-04-03 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback