Fredag - 110513

2011-05-13 08:16:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon! Ingen hel natts sömn fick vi idag. :/ Så idag är jag ganska trött, morgon gjorde barnen vid 05, men vi klev inte upp då. Strax innan 7 klev vi upp ur sängen . Morgonmys med mina små hjärtan är det bästa som finns. Nu är det fullt ös som vanligt här hemma . Linus röjjer som fan i gåstolen, riktigt speedad. Man kan ju undra vad det är i den där vällingen egentligen? ;)

Idag är tanken eller var tanken att vi skulle gått till lekplatsen med Sara & Sofia + barn. Men enligt väderprognosen ska det visst regna :/ Inte fullt så kul. Williams regnkläder hänger dessutom på dagis . & jag har inga. Så nu vet jag inte riktigt hur det blir längre, men nåt får vi väl försöka hitta på. William behöver aktiveras, sitta hemma för honom en hel dag är inte så kul =/

Nu nanar Linus nap, så jag ska försöka äta lite frukost :) Man får passa på . =)
Är ju dessutom fredag den trettonde , är ni skrockfulla ? :)

Kommentarer
Postat av: Mia

du får köpa dig regnkläder till dig och ett till ställ till William, är ju jätteroligt för barnen att vara ute när det regnar:)

2011-05-13 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback