Mamma & Pappa

2011-05-26 22:33:19 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(0) «


Jaaa, morsdag närmar sig nu. Undrar om jag kommer få nåt fint av mina pojkar?

Man ser hela tiden uppdateringar på facebook om hur mkt folk älskar sina mammor osv.  Visste jag älskar väl min mamma, men inte alls på det sättet, ärligt talat så har vi en ganska så dålig relation. Jag klarar inte av henne under för många timmar, det slutar med att jag exploderar. Det går bara inte, hon och jag funkar inte ihop. Ibland är det knappt att vi kan prata i telefon :/ Ja så illa är det.

 

Däremot jag & pappa. Vi var ett.  Det var han och jag mot världen. Tillsammans fixade vi allt. Tyvärr så slutade det med jag mot världen. Önskar att pappa hade funnits i livet, med honom kunde jag prata om allt med, så som en tjej kanske borde känna inför sin mamma, men det var pappas roll för mig. Han var mitt allt. Nej ska inte babbla mer, jag blev bara lite sentimental så här på kvällskvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback