Måndag - 110530

2011-05-30 05:42:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon säger en väldigt trött Marie. Linus tyckte det var dags att gå upp strax efter 4 idag :/ Det tyckte inte hans mamma, men vid kvart i 5 låg han bara i sängen och skrek så då fick vi gå upp . Alla andra ligger fortfarande och sover, och jag känner mig som ett vandrande lik som inte ens fått 4 timmars sömn inatt . Men när Jörgen går upp ska jag lägga mig annars kommer jag inte funka idag :/

Vi hade iaf en mysig morsdag! Jag fick choklad av mina gossar, och jag & älskling åt kinamat :) Som jag suktat i evigheter efter. Dagen va lugn, vi gjorde inte så mkt. Kramades & pussades mycket med mina småttingar. Och när Jörgen vaknat var vi och tittade efter nytt spjälskydd eftersom Linus dratt sönder sitt, och hittade ett jag vill ha :) Ett jätte sött med pingu på, hittade det sen på nätet fast lite billigare =)

Idag är det dagis för William :-) Tror jag han kommer tycka om, då han tjatat hela helgen om att han vill gå till dagis, men idag så! Sen ska vi till vetrinären med Rocky. Och få svar på vad det är han har i sitt lilla öra, hoppas inte att det är nåt farligt. Idag är även tanken att jag ska gå handledarutbildning så jag får övningsköra med Jörgen, men verkar inte som att jag kan få nån barnvakt :/ Så tyvärr verkar det skita sig :(


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Här blev det också en tidig morgon 05.15! Nu sover han dock igen så jag tror bestämt jag ska vila lite till jag med!



Önskar dig en fin dag!

2011-05-30 @ 06:20:32
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback