Onsdag - 110511

2011-05-11 11:26:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå :) Haft en bra natt med ett uppvaknande för mat som vanligt, men det är jag ju van vid nu. William kom in till mig vid 5 imorse, men vi låg kvar i sängen och myste till kl blivit 6 då var även Linus vaken, och hungrig så det var dags för påfyllning. =) Mornarna går ganska fort, för sen var det dags att göra iordning han för dagis, idag kom jag tom ihåg att skicka med han shorts, har glömt det hela veckan.. Men det blir ju liiiiite varmt i långbyxor när det är sån här värme.

Just nu sover Linus middagslur, får se hur länge det varar. För rörmockaren är här och fixar med våran toalett. Och så fort han kommer in genom dörren så skäller Rocky. :/ Jobbigt. Ska försöka grejja lite här hemma, innan William ska hämtas på dagis, för sen är han ju hemma resten av veckan. Efter dagis ska vi hem till Anna på en kopp kaffe & lite tjöt . =) Så får William leka med hennes pojk lite, så tröttas han ut ännu mer. Men tror jag ska ta med mig ståbrädan idag, han har vart ganska trött när vi ska gå hem och inte orkat, så det får nog bli ett måste idag!

 

Mina älskade kottar!



Kommentarer
Postat av: Mammabea

Så himla mysig bild! =) Hoppas ni får en fin dag. Kram <3

2011-05-11 @ 11:44:11
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback