Onsdag 4/5

2011-05-04 18:32:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå :-)
Så var det redan onsdag . Imorse tyckte barnen att det var morgon tidigt, väldigt tidigt. Så vid halv 7 väckte jag Jörgen så han fick ta barnen och jag fick sova i 2 timmar innan jag åkte iväg till dagis med William. Det va skööönt, kan jag lova! Sen har Sara & Emilia varit här idag . Emilia stannade kvar på middag :) Mycket roligare och äta om man är lite fler, än när jag bara gör middag till mig & William.

Sen va det nattinatii för Linus som var jätte trött. William badade en liten stund, och sen gjorde jag iordning han för natten, han somnade ganska nyss breve mig i soffan, så jag får väl bära in han strax. Lite senare kommer Emilia hit för att titta på Grey's Anatomy med mig.

Nu ska jag bara njuta av lugnet, barnen sover, det är uppplockat här hemma, diskmaskinen går och ja, det är lugna gatan här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback