Pirates of the Caribbean

2011-05-22 06:30:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn :-) Åhhh, va seg jag är! Jag vänjer mig verkligen inte vid att vakna kl 5 :/ Min kropp vill bara inte det. Visserligen går vi aldrig upp vid 5, barnen får så snällt ligga i sängen till kl 6, så är det! ;) Igår var det lugna puckar, när Jörgen gick upp vid 9 gick jag o la mig, och gick upp igen vid halv 11 - segt . Vi åkte ner till Överby och till Polarn & Pyret så jag fick bytt en body, som Linus spytt på men fläcken på bodyn gick inte bort i tvätten så jag fick reklamera den . Men hon i butiken verkade tro att jag var dum i huvudet, för helst hade hon nog inte velat byta den, för nåt sånt här hade hon aldrig varit om, nää inte jag heller svarade jag henne.

Blev middag hemma hos Sara igår! :) Annars hade jag nog inte ätit nåt, känns rätt onödigt att ställa sig och laga middag när varken Jörgen eller William var hemma. Då kan det änna kvitta. Sen var det dags att gå hem och lägga Linus som somnade på 2 röda. Tröttfis! Sen var Sara här på kvällen och myspyste med mig, haha! :)

Idag ska jag och Jörgen gå på Bio - Pirates of the Caribbean :) Ska bli sååå kul! Ska se om jag kan få med gubben in på Ikea med på hemvägen, skulle behöva köpa fler tallrikar, då jag råkade ha sönder en igår så nu finns det bara 3 st :/ Jobbigt läge.


Kommentarer
Postat av: nalle333

Om jag hade jobbat på P&P hade jag nog heller viljat ha reklammerat den där bodyn. Känns lite dubbelmoral eller nåt? Rätta mig gärna om jag har fel; det var ju inte P&P som fläckade bodyn och då känns det lite som att "ni får skylla er själva"?! Fast bra att ni fick den bytt, det visar ytterligare på hur BRA P&P´s sevice är!!!

2011-05-22 @ 14:33:28
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja kan hålla med henne om att varför ska du byta den bara för ditt barn spytt på den å fläcken inte gick bort..? har massa kläder där barnen kladdat å fläckarna inte gått bort me de är ju sånt man får leva med när man har barn alla fläckar går ju faktiskt inte bort..

lämnar du tillbaka alla kläder som fått fläckar som inte gått bort då eller?



2011-05-23 @ 10:33:28
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback