Shopping

2011-05-27 08:50:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Sovit gott inatt :) Som en stock ^^ Väcktes av nåt mindre trevlig däremot imorses. William ropade på mig, alldeles brevid mig, tänkte inte så mkt på det då jag var super trött, vänder mig om för att kolla Linus som alltid, jo vad ser jag då? Jo, William sittandes med Linus i spjälsängen!!! Aldrig flugit upp ur sängen så fort innan. Nu gick ju allt bra, men de kunde gått illa. Han kunde ha satt sig på Linus, eller att sängen brakat ihop och båda två fallit rätt i golvet :/ Mitt hjärta slog väldigt fort vill jag lova. Hoppas han aldrig gör om det igen :/

Idag blir det en sväng till Överby för lite shopping :-) Ute regnar det ju, och William ville åka dit och dricka festis & äta negerboll :) Samt att han behöver lite mer kalsonger & jag behöver nya leggings :) Två flugor i en smäll med andra ord. Just nu ligger Linus och vaknar, men vaknar nog snart då han sovit i snart 20 minuter. Envetna bebban, han va supertrött men han kan ju inte sova utan protest, tur att hans mamma är rätt enveten hon med ;) Heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback